Μάρτιος '07 |
10 Απριλίου - Santiago,
Chile @ Pista Atletica
12 Απριλίου - Sao Paulo, Brazil @
Morumbi
13 Απριλίου - Rio De Janeiro, Brazil @
Claro Hall
15 Απριλίου - Buenes Aires, Argentina @ Quilmes
Rock Festival
04 Μαΐου - Los Angeles, CA @ House
of Blues
05 Μαΐου - San Francisco, CA
@ The Warfield
07 Μαΐου - Seattle, WA
@ Showbox Showroom
10 Μαΐου - Chicago, IL
@ The Riviera
12 Μαΐου - Detroit, MI
@ Royal Oak Music Theatre
13 Μαΐου - Toronto, ON
@ Kool Haus
15 Μαΐου - Washington, DC
@ 9:30 Club
18 Μαΐου - Sayerville, NJ
@ Starland Ballroom
19 Μαΐου - Columbus, OH
@ Rock on the Range
20 Μαΐου - Philadelphia, PA
@ Tweeter Center
22 Μαΐου - New York City, NY
@ Nokia Theatre
01 Ιουνίου - Nuremburg, Germany
@ Rock IM Park
02 Ιουνίου - Milan,
Italy @ Gods of Metal
03 Ιουνίου - Nurburgring,
Germany @ Rock AM Ring
05 Ιουνίου - London,
England @ Hammersmith Apollo
07 Ιουνίου - Cardiff,
Wales @ Cardiff International Arena
08 Ιουνίου -
Derby, England @ Download Festival
10 Ιουνίου - Glasgow, Scotland
@ SE & CC
11 Ιουνίου - Blackpool, England
@ Empress Ballroom
14 Ιουνίου - Sweden
@ Hultsfred Festival
16 Ιουνίου - Finland
@ Provinsii Rockfest
17 Ιουνίου - Holland
@ Fields of Rock
20 Ιουνίου - Lisbon, Portugal
@ Coliseum
22 Ιουνίου - Zaragoza, Spain
@ Monsters of Rock
24 Ιουνίου - Belgium
@ Graspop Festival
25 Ιουνίου - Paris, France
@ Le Zenith
26 Ιουνίου - Zurich, Switzerland
@ Volkshouse
02 Ιουλίου - Norway @ Quart Festival
Οι Hookers & Blow θα δώσουν μια αποχαιρετιστήρια συναυλία για τον Dizzy Reed στο Paladino's, στην Tarzana της Καλιφόρνια την Παρασκευή 6 Απριλίου.
Η συναυλία είναι μόνο για ηλικίες από 21 και πάνω.
Το πρώτο κομμάτι της παγκόσμιας περιοδείας των Guns N' Roses για το 2007 ανακοινώθηκε επισήμως. Οι συναυλίες που έχουν επιβεβαιωθεί είναι οι εξής:
14 Απριλίου -
Τόκυο, Ιαπωνία @ Makuhari Messe
15 Απριλίου - Τόκυο,
Ιαπωνία @ Makuhari Messe
18 Απριλίου - Nagoya, Ιαπωνία @
Rainbow Hall
19 Απριλίου - Osaka, Ιαπωνία @
Intex Osaka
22 Απριλίου - Osaka, Ιαπωνία @
Intex Osaka
27 Απριλίου - Johannesburg, Νότιος Αφρική
@ New Market Racecourse
1 Μαΐου -Cape Town, Νότιος Αφρική @
Kenilworth Racecourse
H Plain Dealer αναφέρει ότι οι VELVET REVOLVER πέρασαν λίγο χρόνο στο Lakewood, στα Lava Room Studios του Ohio νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ηχογραφώντας b-sides για το επερχόμενο album τους, "Libertad", λίγο πριν πάνε στην Νέα Υόρκη για την τελετή εισαγωγής των Van Halen στο Rock and Roll Hall Of Fame. Σύμφωνα με τον μπασίστα Duff McKagan, το συγκρότημα γνώριζε καλά το συγκεκριμένο στούντιο. "Είχαμε ηχογραφήσει εδώ το τραγούδι 'Come On, Come In' για το soundtrack της ταινίας 'Fantastic Four' και μας άρεσε ο ήχος και το συναίσθημα" είπε.
Αν θυμάστε πως ήταν να μπαίνεις σε ένα δισκοπωλείο σαν παιδί και να σκέφτεσαι πόσο τέλειο θα ήταν να δεις τον δικό σου δίσκο σε ένα από τα ράφια του, τότε η ψηφιακή εποχή μπορεί να κάνει το παιδικό σου όνειρο πραγματικότητα. Με την βοήθεια μιας εταιρείας που λέγεται TuneCore, ο κάθε μουσικός μπορεί να πουλήσει την μουσική του στα πιο διάσημα online καταστήματα.
Καλλιτέχνες όπως ο Ziggy Marley και ο κιθαρίστας των Guns N' Roses Izzy Stradlin, έχουν διαθέσει την μουσική τους online μέσω της TuneCore.
"Έχω κλείσει συμφωνίες στην Ιαπωνία και στην Ευρώπη, αλλά ποτέ δεν κατάφερα να διαθέσω την μουσική μου παγκοσμίως έτσι ώστε να μπορεί να την έχει ο καθένας" λέει ο Stradlin. "Όταν ήρθα σε επαφή με τον Jeff [Price], πέρασαν δύο εβδομάδες και η μουσική μου ήταν online, μιλάμε για 10 χρόνια δουλειάς".
Μετά από χρόνια στους Guns N' Roses, ο Stradlin γνωρίζει πολύ καλά την μουσική βιομηχανία και το πως αλλάζουν τα πράγματα τώρα. Τότε ένα νέο άλμπουμ των Guns N' Roses θα γίνονταν αμέσως επιτυχία, αλλά συστήματα σαν το TuneCore δίνουν την ευκαιρία και σε μικρούς καλλιτέχνες να βγάλουν την δική τους μουσική εκεί έξω.
"Με τους GN'R ήμουν στην σκηνή μπροστά σε 20,000 ή 30,000 ανθρώπους και έπαιζα τα τραγούδια μας, αλλά την ίδια στιγμή δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω τα δικά μου τραγούδια. Αυτός είναι ένας τρόπος που με διευκολύνει να κυκλοφορήσω την μουσική μου. Δεν υπάρχει κανένας ανάμεσα σε μένα, την μουσική μου και τους fans" λέει ο Stradlin.
Ο Izzy Stradlin λέει ότι θα συνεχίσει να κυκλοφορεί την μουσική του online μέσω της TuneCore για μελλοντικά άλμπουμ.
"Ήταν τόσο απλό" λέει, "περίμενα να εμφανιστεί κάποιο τρικ, αλλά δεν υπήρχε κανένα".
Αυτό που
υποτίθεται ότι θα ήταν μια ακουστική σόλο εμφάνιση την Πέμπτη το βράδυ από τον
κιθαρίστα των
Rage Against the Machine/Audioslave Tom Morello, ως
The Nightwatchman (το alter ego του),
κατέληξε μια κανονική συναυλία χάρη στην παρουσία αρκετών φίλων.
Ο κιθαρίστας των Guns N' Roses/Velvet Revolver Slash,
Ο τραγουδιστής των Jane's Addiction Perry Farrell,
ο κιθαρίστας των MC5 Wayne Kramer, ο
κιθαρίστας των Extreme Nuno Bettencourt και ο "αρχηγός"
των Primus, Les Claypool ανέβηκαν
με τον Morello στην σκηνή.
Το σχήμα έπαιξε τραγούδια από τα διάφορα συγκροτήματα των
μουσικών, όπως το "Kick Out the Jams"
των MC5, το "Guerilla Radio" των
Rage Against the Machine, το "The Mountain"
των Jane's Addiction και διάφορα άλλα από το πρώτο
Nightwatchman album του Morello, "One Man Revolution",
που κυκλοφορεί στις 24 Απριλίου.
Ο
Dave Mustaine
των
Megadeth,
έκανε πρόταση στον
Slash να
ανέβει στην σκηνή μαζί του στο
Download,
αφού ανακοινώθηκε ότι το συγκρότημά του θα παίξει στο ροκ
festival,
μαζί με πολλούς άλλους.
Το Download
Festival λαμβάνει χωρα στο
Donington
Park στο Leicestershire
της
Αγγλίας, 8 με 10 Ιουνίου.
Άλλες εμφανίσεις
που μόλις επιβεβαιώθηκαν είναι οι
Turbonegro,
Buckcherry,
Shadows
Fall και Dream
Theater.
Αλλά πιθανότατα η
πιο συναρπαστική μπάντα που θα παίξει είναι οι
Megadeth,
οι οποίοι φαίνεται να ενδιαφέρονται για κάποιου είδους συνεργασία με τον
κιθαρίστα των
Velvet Revolver,
Slash.
Ο τραγουδιστής
Dave Mustaine,
δήλωσε: «Την τελευταία φορά που ο
Slash
κι εγώ παίξαμε σ αυτή την σκηνή, την
ίδια μέρα, ήταν το 1988 στο
Castle Donington,
όταν ακόμα η ονομασία του φεστιβάλ ήταν
Monsters of Rock.
Έτσι λοιπόν, εκτός του ότι το Download είναι ένα από τα
μεγαλύτερα festival στην ιστορία της
heavy metal
στο οποίο μπορείς να παίξεις,
ανυπομονώ να δω αν ο
Slash θα
δεχτεί να παίξουμε μαζί κάτι όπως το
Nightrain
ή το Mr.
Brownstone
για τους παλιούς καλούς καιρούς.»
του Doug Miller / GunsNRoses.com
Το τραγούδι "Better" παίζεται εδώ και κάποιο καιρό στα ραδιόφωνα όλης της χώρας αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει επίσημα ως single. Κανείς δε φαίνεται να γνωρίζει από πού ή με ποιό τρόπο κυκλοφόρησε αυτό το τραγούδι. Μήπως το διέρρευσαν σκοπίμως οι Guns N’ Roses;
«Ακούστε τι ξέρω εγώ» εξηγεί ο κιμπορντίστας Dizzy Reed στο GunsNRoses.com. «Κάναμε ένα διαφημιστικό με τη Harley-Davidson. Η Harley θα έκανε μία εκδοχή με το 'Paradise City' και μία άλλη με το 'Better.' Στην ιστοσελίδα τους βγήκε για περίπου μία μέρα η εκδοχή με το 'Better,' αλλά το κομμάτι που είχαν δεν ήταν ακόμα ολοκληρωμένο, ήταν ένα μη-εγκεκριμένο demo. Γι αυτό το λόγο και αφαιρέθηκε το βίντεο. Το τραγούδι που ακούγεται στα ραδιόφωνα είναι το ίδιο με αυτό της διαφήμισης».
«Αυτό που πιστεύουμε εμείς ότι έγινε είναι ότι ένα δοκιμαστικό που χρησιμοποιούσε το 'Better' αντί για το 'Paradise City' τιτλοφορήθηκε κατά λάθος ως το «διαφημιστικό της Harley-Davidson με το Paradise City» και κυκλοφόρησε εκ παραδρομής στο internet. Πιστεύομε ότι η «διαρροή» προήλθε από αυτήν την πηγή κι από κάποιον που είχε πρόσβαση στη συγκεκριμένη κασέτα».
«Για την ιστορία, να πω ότι απολύτως κανένα από τα τραγούδια που έχουν διαρρεύσει, δεν διέρρευσε σκοπίμως από το συγκρότημα ή την εταιρεία μας. Όλα τα τραγούδια που έχουν διαρρεύσει δεν είναι τίποτε άλλο από demo, είναι δουλειές που βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη. Δεν είναι αποτέλεσμα του τελικού μιξαρίσματος».
«Είναι πραγματικά απογοητευτικό να δουλεύεις πάνω σε κάτι τόσο σκληρά, όπως δουλεύουμε εμείς, και να το ακούς λαθραία στο Internet πριν προλάβεις να το ολοκληρώσεις. Το να ακούς ένα demo στο ραδιόφωνο είναι πραγματικά απαίσιο».
Πηγή: http://gunsnroses.com/
του Doug Miller / GunsNRoses.com
Μια πρόσφατη συνέντευξη της τραγουδίστριας της καναδέζικης indie μπάντας Die Mannequin κατάφερε να εξοργίσει αρκετούς από τους τεχνικούς των Guns N’ Roses.
Οι Die Mannequin άνοιξαν μερικές συναυλίες κατά τη διάρκεια της περιοδείας των GN’R στη βόρειο Αμερική το 2006 και σε μία πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Chart, η τραγουδίστρια, γνωστή ως Care Failure, περιέγραψε την εμπειρία της ως εξής:
"Υπήρχαν απλά υπερβολικά πολλοί κανόνες σχετικά με τον Axl!" είπε η Failure στο Chart. "Είχε τη συνήθεια να εμφανίζεται περίπου 45 δευτερόλεπτα πριν βγουν στη σκηνή και δεν κυκλοφορούσε πολύ, έτσι τον βλέπαμε σπανίως. Μια φορά, ο Tony (γνωστός και ως Useless, μπασίστας των Die Mannequin) προσπάθησε να του μιλήσει και τον κόλλησε στον τοίχο ένας σεκιουριτάς”.
Ο stage manager των GN’R, Tom Mayhue, έδωσε τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα:
«Εγώ τα θυμάμαι διαφορετικά» είπε ο Mayhue. «Οι Guns είχαν μόλις τελειώσει τη δίωρη συναυλία τους και πήγαιναν προς τα καμαρίνια, όταν κάποιος μεθυσμένος πλησίασε τον Axl. Κανείς δεν ήξερε ποιος ήταν αυτός ο τύπος ή τι ακριβώς ήθελε. Ο επικεφαλής της ασφάλειάς μας, ο Geo Gasparetti, που είναι από τους κορυφαίους στο χώρο του, παρενέβη. Αργότερα, ο Geo πλησίασε αυτόν τον τύπο και του είπε ότι αυτό που είχε κάνει δεν ήταν και τόσο έξυπνο, κι αυτό ήταν όλο».
«Όταν χάλασε ο ενισχυτής της Care Failure, τον έφτιαξαν οι τεχνικοί μας. Όταν οι δικοί τους τεχνικοί είχαν αργήσει ή κοιμόντουσαν μεθυσμένοι στα καμαρίνια, οι δικοί μας τους βοήθησαν να στήσουνε τα μηχανήματα. Αυτή η μπάντα έκανε τους περισσότερους ελέγχους στον ήχο, είχε τους περισσότερους extra guests κι οτιδήποτε άλλο ήθελαν από τη διεύθυνση παραγωγής μας, οπότε δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο μίλησε τόσο άσχημα η Failure».
Ο Chris Gratton, διευθυντής παραγωγής των GN’R, πρόσθεσε ότι δεν υπάρχουν «κανόνες» σχετικά με τον Axl ή οποιοδήποτε άλλο μέλος των Guns N’ Roses.
«Σιχαίνομαι να διαβάζω ή να ακούω για πράγματα που δε συνέβησαν ποτέ» είπε ο Gratton. «Οι μόνοι κανόνες που υπάρχουν είναι αυτοί που αφορούν στον προγραμματισμό των συναυλιών, για παράδειγμα πότε βγαίνει το πρώτο συγκρότημα, πόσος χρόνος υπάρχει για την αλλαγή του σκηνικού και λοιπά».
«Κατά το μεγαλύτερο μέρος της αμερικανικής περιοδείας, ο Axl ταξίδευε με πούλμαν και βρισκόταν στο χώρο της συναυλίας αρκετές ώρες πριν την έναρξη και παρακολουθούσε τις μπάντες που άνοιγαν».
«Ο Axl έκανε συχνά πάρτι στα καμαρίνια – και μιλάω για τους πάντες: φιλοξενούσε από τους φίλους του μέχρι τα παιδιά από τους Helmet, από τον Sebastian Bach μέχρι τις Suicide Girls – μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Περάσαμε φοβερά σε αυτήν την περιοδεία».
Πηγή: http://gunsnroses.com/
Το Rock & Roll Hall Of Fame ανακοίνωσε τη λίστα με τα κορυφαία 200 άλμπουμ που πρέπει όλοι να έχουν στη δισκοθήκη τους. Το "Appetite For Destruction" των Guns N’ Roses βρέθηκε στη θέση #32. Ακολουθεί το σχόλιο για το άλμπουμ:
GUNS N'
ROSES
APPETITE FOR DESTRUCTION
Έτος κυκλοφορίας: 1987
Μια ματιά στο μέλλον, και όχι εξαιτίας της τεράστιας επιρροής του και των πολλών εκατομμυρίων πωλήσεων. Η διαμαρτυρία του μικρού φτωχού αγοριού που τραγουδούσε το "Out ta Get Me" φανερώνει ότι ο εγωισμός και το σύνδρομο του μάρτυρα που χαρακτηρίζουν τον Axl Rose επρόκειτο σύντομα να διογκωθούν περισσότερο κι από την ίδια του την έπαρση. Εντούτοις, το μεθυσμένο κράμα του πανκ, του μέταλ και της ευαισθησίας, κάνουν αυτό το δίσκο κάτι παραπάνω από ένα έμβλημα του καιρού του. Είτε οι Guns N’Roses χορεύουν με τον Mr. Brownstone, είτε γράφουν ένα ανώριμο αποχαιρετιστήριο γράμμα σε κάποια τύπισσα με το όνομα Michelle, είτε λιποθυμούν σε κάποιον καναπέ, αυτό το άλμπουμ ήταν και παραμένει ένα άγριο ταξίδι στην καρδιά του ονείρου της Αμερικής – ή τουλάχιστον του Χόλιγουντ.
-Rickey Wright
Κυκλοφόρησε το τρίτο άλμπουμ του Q*Ball με τίτλο "This Is Serious Business".
Συνδυάζει την ιδιότροπη electronica και την ακουστική δεξιοτεχνία των προηγούμενων δίσκων του Q με μία πιο άμεση pop/rock ευαισθησία καθώς χρησιμοποιεί ζωντανά drums, ακουστικές κιθάρες, πιάνο και, για μία ακόμα φορά, τις εκπληκτικές ικανότητες του κιθαρίστα και συμπαραγωγού Bumblefoot.
Σύμφωνα με
δηλώσεις του
Matt
στο
Camp Freddy Radio, οι
Velvet Revolver τελείωσαν την τελευταία μίξη του
Libertad
την
Κυριακή 3 Μαρτίου.
Ο πρώην κιθαρίστας
των Guns N' Roses και νυν των Velvet Revolver, Slash επιβεβαίωσε τις φήμες που
ήθελαν τον ίδιο να έχει περάσει κάποιο διάστημα στην
αποτοξίνωση
πριν τις
ηχογραφήσεις για το αναμενόμενο
cd
των Velvet Revolver με την
ονομασία "Libertad". Ο Slash
το παραδέχτηκε κατά την διάρκεια μίας τρίλεπτης
συνέντευξης-βίντεο με την
Σουηδική
Aftonbladet/Klick!,
την οποία μπορείτε να δείτε
εδώ.